KİTLE İLETİŞİMİNDE SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARI

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kavramı, İşletmelerde Sosyal Sorumluluğun Sınırları
2 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Düşüncesinin Ortaya Çıkışı, Tarihsel Gelişimi ve Stratejik Önemi
3 Kurumsal Sosyal Sorumluluğun İşletmelere ve Tüm Paydaşlara Sağladığı Faydalar ve İşletmelerin İlişkili Olduğu Sosyal Sorumluluk Alanları
4 Sosyal Sorumluluk İletişimi ve Kurumsal İtibar
5 Sosyal Sorumluluk Kriterleri
6 Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Pazarlama Uygulamaları
7 Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Marka İmajı
8 Avrupa Birliği ve Sivil Toplum Kuruluşları ile Hükümet Dışı Organizasyonlar Tarafından Başlatılan ve Sürdürülen Kurumsal Sosyal Sorumluluk Girişimleri
9 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulama Yöntemleri
10 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulama Aşamaları
11 Dünya ve Türkiye'deki Sosyal Sorumluluk Projelerinden Örnekler 1
12 Dünya ve Türkiye'deki Sosyal Sorumluluk Projelerinden Örnekler 2
13 Sosyal Sorumluluk Proje Sunum ve Analizi
14 Sosyal Sorumluluk Proje Sunum ve Analizi

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024