REKLAMA GİRİŞ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Kavramsal olarak reklam, reklamda iletişim süreci, mesaj ve etki
2 Reklam ve diğer disiplinlerle ilişkisi; pazarlama iletişiminde reklam
3 Dünyada reklamın doğuşu ve gelişimi
4 Türkiye'de reklamın gelişimi
5 Reklamın türleri: Kurumsal reklamcılık,tecimsel reklam,sosyal sorumluluk
6 Reklam ve kültür, anlam üretimi ve ideoloji ilişkisi
7 Bilimsel reklamcılık: göstergebilim, retorik, imge, simgesel değer
8 Bilimsel reklamcılık: tüketici olgusu, etki ve pazar araştırmaları
9 Reklam ve piyasa süreci: tutum ve marka imajı oluşumuna etkileri
10 Etki ve mesaj sürecinde reklam çekicilikleri
11 Digital çağda, modern pazarlamada değişen reklam ve yeni mecralar
12 Modern dünyada reklam ekolleri
13 Küreselleşme, kültürlerarası iletişim, uluslararası reklamcılık
14 Reklam ve etik: İlgili kuruluşlar ve üst denetim mekanizmaları

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024