MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Müşteri İlişkileri Yönetiminin Temelleri
2 MİY Kavramı ve Temel Felsefesi
3 MİY Mimarisi: Operasyonel, Analitik ve İşbirlikçi MİY
4 MİY Çerçevesinde Müşteri Odaklı ve Müşteri Değeri Temelli Örgüt Yapısı
5 İlişki Kavramı ve İlişki Kalitesi
6 Müşteri İlişkilerinin Avantajları ve Dezavantajları
7 Müşteri Memnuniyeti, Müşteri Sadakati ve İşletme Performansı
8 Müşteri Ömür Boyu Değeri
9 Müşteri İhtiyaçlarının Anlaşılması: Müşteri Portföyü Yönetimi ve Pazar Bölümlendirme
10 Müşteri İlişkileri Yönetiminde Veri Madenciliği
11 Müşteri Yaşam Döngüsü Süreci: Müşteri Tanılama ve Müşteri Seçimi
12 Müşteri Yaşam Döngüsü Süreci: Müşteri Kazanımı
13 Müşteri Yaşam Döngüsü Süreci: Müşteri Elde Tutma ve Büyütme
14 Müşteri Şikayetlerinin Yönetimi

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024