İNTERNET VE SOSYAL MEDYA ORTAMINDA PAZARLAMA

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 PAZARLAMA KAVRAMI
2 DİJİTAL ORTAMDA PAZARLAMANIN ALT YAPISI
3 SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ UNSURLARI
4 İNTERNETTE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
5 DİJİTAL ORTAMDA HALKLA İLİŞKİLER
6 DİJİTAL ORTAMDA REKLAM
7 DİJİTAL ORTAMDA MARKA YARATMA SÜRECİNDE ONLINE MARKA REKLAMCILIĞI VE ONLINE MARKA TOPLULUKLARI
8 DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMA
9 ONLİNE REKLAMCILIKTA HEDEF KİTLE: DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER, İÇERİĞE BAĞLI REKLAM BELİRLEME, ÇEVRİMİÇİ DAVRANIŞSAL YAKLAŞIM
10 ONLİNE REKLAMLARDA HEDEF KİTLE: COĞRAFİ HEDEF BELİRLEME, GÜN BÖLÜMLENDİRME, İLGİYE BAĞLI YAKLAŞIM, ALIM TEMELLİ KATEGORİLENDİRME
11 SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ VE REKLAMCILIK
12 ARAMA MOTORU REKLAMCILIĞI
13 ONLİNE NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
14 ONLİNE NİTEL ARAŞTIRMA

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024