MEDYA PLANLAMASI

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Medya Planlamasının İşlevi, Amacı, Temel Parçaları Ve Hedefleri
2 Medya Planının Unsurları, Tamamlayanları ve Medya Stratejileri…
3 Reklam Stratejileri, Kupon Hedefleri, Frekans Hedefleri ve Test Hedefleri…
4 Medya Planının Sunuluşu, Metod ve Modelleri
5 Medya Planlamasının Temel Öğeleri, Penrith Projesi, Bir Vaka Çalışması…
6 Medya Planının Organizasyonu, Örnek Bir Medya Planı
7 Medya Planlamasında Kullanılan Kavramlar, Medya Satın Alımı, Mesaj Stratejisi, Medya Planının Değerlendirilmesi………
8 Rating (İzleme) Oranının Hesaplanması, Örneklem Büyüklüğü, Medya Ölçümlerinin Kullanım Amaçları……
9 Televizyon İzleme Ölçümlerinde Kullanılan Temel Kavramlar…
10 Grps Erişim Oranlarının Hesaplanması ve Buna İlişkin Kavramlar
11 Share Of Voice, Cost PerThousand ve Cpp (Cost Per Rating Point)…………
12 Reach & Frequency (Erişim ve Görme Sıklığı)
13 Medya ve Hedef Pazarlar…
14 Hedef Pazar Belirlenmesinin Medya Seçiminde Uygulanması…

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024