MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Pazarlama Yönetimine Katkıları
2 Müşteri Memnuniyeti, Müşteri Memnuniyetinin Belirlenmesi ve Müşteri Memnuniyeti Standartlarının Belirlenmesi
3 Müşteri Sadakati ve Müşteri Sadakati Türleri, Müşteri Sadakatinin Ölçümlenmesi
4 Pazarlama Yönetiminde Holistik Yaklaşım ve İlişkisel Pazarlama
5 Değer Temelli Pazarlama
6 Müşteri Değeri Kavramı ve Büyük Veri
7 Vize
8 Müşteri İlişkileri Yönetimi Sürecinde İletişim
9 Müşteri İlişkileri Yönetiminde Müşteri Hizmetleri
10 Müşteri İlişkilerinin Ölçümlenmesi - Kullanılan Araştırma Yöntemleri
11 Müşteri Odaklılık Kavramı ve Müşteri Odaklılıkta Müşteri İlişkileri Yönetiminin Rolü
12 Müşteri Odaklı Kurum Kültürü Yapısı
13 Proje Sunumları
14 Proje Sunumları

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024