MARKA FİNANSMANI

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Maddi Olmayan Duran Varlık Olarak Marka, Marka Değeri ve Marka Değerleme: Temel Kavramlar
2 Maddi Olmayan Duran Varlık Olarak Marka, Marka Değeri ve Kavramı ve Değerleme Yöntemleri
3 Marka Değerlemesinin Kullanım Alanları
4 Marka ve Firma Değeri İlişkisi
5 Marka Değerleme Yaklaşımları, Finansal Modeller: Maliyete Dayalı Modeller
6 Marka Değerleme Yaklaşımları, Finansal Modeller: Piyasa Değerine Dayalı Modeller
7 vize
8 Marka Değerleme Yaklaşımları, Finansal Modeller: Sermaye Piyasalarına Dayalı Modeller
9 Marka Değerleme Yaklaşımları: Finansal çarpanlar ile marka değerlemesi ve BBDO marka değeri değerlendirme sistemi
10 Marka Değerlemede Diğer Yaklaşımlar
11 Finansal ve davranışlara dayalı kombinasyon modeller ; Birleşme ve Satınalmalarda Marka Değerleme Modeli
12 Satınalmalarda Marka Değerleme Modeli
13 Sunumlar
14 Sunumlar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024