PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Pazarlama Araştırmalarına Giriş, Pazarlama Araştırmalarının İçeriği, Önemi, Faydaları ve Uygulama Alanları
2 Pazarlama Araştırmaları ve Karar Alma İlişkisi, Pazarlama Araştırmalarında Bulunması Gerekli Nitelikler, Tesadüfî ve Sistematik Hatalar, Araştırmada Geçersizlik Kaynaklar
3 Araştırma Modelleri, Keşfedici, Tanımlayıcı ve Neden-Sonuç İlişkisi Arayan Modeller
4 Araştırma Türleri, Birincil Kaynak Bilgi ve Veri Toplama Yöntemleri
5 Araştırma Planı: Teklif Uygulama ve Raporlama Açısından Araştırma Sürecinin Aşamaları
6 Örnekleme: Örnekleme Kavramı, Örnekleme Süreci, Örnekleme Yöntemleri, Örnek Büyüklüğünün Saptanması
7 Ölçme ve Ölçekleme: Pazarlama Araştırmalarında Kullanılan Genel, Özel Ölçek Türleri ve Anket Formu Tasarımı
8 Veri ve Bilgilerin Toplanması ve Analize Hazırlanması
9 Temel İstatistikî Kavramlar ve SPSS Programının Kullanımına İlişkin Temel Bilgiler
10 Nonparametrik Analizler ve SPSS Uygulamaları
11 Geçerlilik-Güvenilirlik (Faktör ve Cronbach Alpha Analizleri), Regresyon ve Korelâsyon Analizleri ve SPSS Uygulamaları
12 T-testi, ANOVA, Kümeleme ve Diskriminant (Ayırma) Analizleri ve SPSS Uygulamaları
13 Pazarlama Araştırmaları Grup Projelerinin Sunumları-I
14 Pazarlama Araştırmaları Grup Projelerinin Sunumları-II

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024