Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | ROMANTİZM AKIMI VE YAYLI ÇALGILAR REPERTUVARINA ETKİLERİ |
2 | ROMANTİK DÖNEM BESTECİLERİ ÖZELİNDE YAYLI ÇALGILAR MÜZİĞİNİN GELİŞİMİ |
3 | ROMANTİK DÖNEMDE ORTAYA ÇIKAN YENİ FORMLAR VE BUNLARIN YAYLI ÇALGILAR MÜZİĞİNE ETKİLERİ |
4 | ROMANTİK DÖNEMDE YAYLI ÇALGILAR İÇİN YAZILMIŞ KONÇERTO VE SONATLARIN İNCELENMESİ |
5 | ROMANTİK DÖNEM MÜZİĞİNİN TEMEL STİL ÖZELLİKLERİ |
6 | 12 TON SİSTEMİ,SERİAL MÜZİK VE VİYANA OKULU TEMSİLCİLERİ |
7 | ALBANBERG, WEBERN |
8 | SCHÖNBERG, HINDEMITH |
9 | DEBUSSY, RAVEL VE İZLENİMCİLİK |
10 | STRAVINSKY VE DIŞAVURUMCULUK |
11 | SCHOSTAKOICH VE PROKOFIEV'İN YAYLI ÇALGILAR REPERTUVARI, YAYLI ÇALGILARDA ÇAĞDAŞ TÜRK BESTECİLERİ VE YAPITLARI |
12 | ULUSALCILIK AKIMININ YAYLI ÇALGILAR MÜZİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ, YAYLI ÇALGILARDA ÇAĞDAŞ REPERTUVAR İCRASI İÇİN KULLANILAN YENİ TEKNİKLER |
13 | MODERN MÜZİKTE NEO KLASİSİZM, YAYLI ÇALGILAR ÇAĞDAŞ DÖNEM ODA MÜZİĞİ REPERTUVARI |
14 | YAYLI ÇALGILAR VE ELEKTRONİK MÜZİK İLİŞKİSİ, 20. VE 21. Y.Y DA YAYLI ÇALGILAR İÇİN ESER VERMİŞ BESTECİLERİN YAŞAM ÖYKÜLERİ |