HİTİT KÜLT VE TAPINAK ENVANTERLERİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Kült ve Tapınak Envanterleri Hakkında Genel Bilgiler
2 Kült ve Tapınak Envanterleri Hakkında Genel Bilgiler
3 Verilen Metnin Transkripsiyon ve Çeviri Çalışmaları
4 Verilen Metnin Transkripsiyon ve Çeviri Çalışmaları
5 Verilen Metnin Transkripsiyon ve Çeviri Çalışmaları
6 Verilen Metnin Transkripsiyon ve Çeviri Çalışmaları
7 Verilen Metnin Transkripsiyon ve Çeviri Çalışmaları
8 Verilen Metnin Transkripsiyon ve Çeviri Çalışmaları
9 Verilen Metnin Transkripsiyon ve Çeviri Çalışmaları
10 Verilen Metnin Transkripsiyon ve Çeviri Çalışmaları
11 Verilen Metnin Transkripsiyon ve Çeviri Çalışmaları
12 Verilen Metnin Transkripsiyon ve Çeviri Çalışmaları
13 Verilen Metnin Transkripsiyon ve Çeviri Çalışmaları
14 Verilen Metnin Transkripsiyon ve Çeviri Çalışmaları
Hafta Uygulama Konu Başlıkları
1 Genel olarak eğitim, özel olarak konu alanı eğitiminde kuram ve uygulamaya yönelik kapsamlı ve güncel bilgiye ve bu bilgiye katkıda bulunacak farklı disiplinlere ilişkin temel kavram ve kuramların bilgisine sahip olmak,
2 Yaşam boyu öğrenme için gerekli olan bilgiye ulaşma yollarını bilmek,
3 Eğitim alanına ait kuramsal ve uygulamalı içerik bilgisini kullanarak eğitsel amaçlar ve öğrenci gereksinimleri doğrultusunda etkili öğretim planlaması, düzenlemesi ve değerlendirmesi yapabilmek,
4 Eğitim teknolojilerinden farklı öğretim ortamlarında alana yönelik olarak yararlanabilmek,
5 Alana yönelik çalışmaları bilimsel bakış açısıyla inceleyebilmek, verileri değerlendirebilmek, çözüm önerileri üretebilmek,
6 Tüm dünyada alana ilişkin gelişmeleri izleyecek düzeyde bilimsel okuryazarlık ve en az B1 düzeyinde bir yabancı dil yetkinliğine sahip olmak,
7 Alana yönelik bilimsel tartışmaları izleyebilmek, bu çerçevede bilimsel sorgulama yoluyla yorum yapabilmek,
8 Uygulamalarda karşılaşılan sorunları çözmek amacıyla bilimsel çalışma platformları oluşturmak,
9 Okul-Toplum işbirliğine katkıda bulunacak şekilde, toplumsal sorunlara çözüm odaklı projeler hazırlayıp yürütebilmek,
10 Alandaki gelişmeleri yayın taraması, seminer, konferans, çalıştay gibi mesleki etkinlikler yoluyla izlemek ve kazanımları diğer uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilmek
11 Yenilikçi, aydın, toplum, çevre ve sosyal adalet bilincine sahip, özgüvenli ve etik değerlere saygılı olmak

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024