Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | BEYİN YAPISI VE ÖĞRENME |
2 | ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİNDE BEYİN İŞLEYİŞİ |
3 | ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİNİN TANIMI |
4 | ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİNİN ÖZELLİKLERİ |
5 | ÜSTÜN ÖĞRENCİLERİN ÖZELLİKLERİ |
6 | ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ GÖSTEREN ÇOCUKLARIN ÖZELLİKLERİ, ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ GÖSTEREN ÇOCUKLARIN TEŞHİS EDİLMESİ |
7 | ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ GÖSTEREN ÇOCUKLARIN TEŞHİS EDİLMESİ |
8 | ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ GÖSTEREN ÜSTÜN ZEKÂLI ÇOCUKLARIN OKULDA YAŞADIKLARI SORUNLAR |
9 | ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ GÖSTEREN ÜSTÜN ZEKÂLI ÇOCUKLARIN AİLE ORTAMINDA YAŞADIKLARI SORUNLAR |
10 | AİLE ORTAMINDA BU ÇOCUKLAR İÇİN YAPILABİLECEK DÜZENLEMELER |
11 | SINIF ORTAMINDA BU ÇOCUKLAR İÇİN YAPILABİLECEK DÜZENLEMELER |
12 | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİM PROGRAMININ HAZIRLANMASI ÖRNEKLER |
13 | ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÜSTÜN ZEKÂLILAR EĞİTİM PROGRAMININ HAZIRLANMASI ÖRNEKLER |
14 | HAZIRLANAN PROGRAMLARIN SUNUMLARI |