1 |
Yat (küçük kruvaziyer) ve Kruvaziyer Turizmine Giriş |
2 |
Kruvaziyer ve yat (küçük kruvaziyer) turizminin Türkiye ve Dünya'daki durumu |
3 |
Yat (küçük kruvaziyer)ve kruvaziyer turizmi hedef pazarları ve konumlandırma stratejileri |
4 |
Dünya yat ve kruvaziyer turizminin stratejik önemi |
5 |
Dünya yat ve kruvaziyer destinasyonlarının ülkeler açısından stratejik önemi ve pazar analizi |
6 |
Türkiye’deki mavi yolculuk (küçük kruvaziyer) yapılan koy ve destinasyonların stratejik önemi ve pazar analizi |
7 |
Yat ve kruvaziyer işletmeleri için rekabet stratejileri, SWOT ve PORTFÖY Analizleri |
8 |
Yat ve kruvaziyer işletmeleri için büyüme stratejileri |
9 |
Arasınav |
10 |
Kruvaziyer işletmeciliğinde departmanlararası yönetim stratejileri ve iç müşteri memnuniyeti |
11 |
Yat (küçük kruvaziyer) ve kruvaziyer işletmeleri için vizyon, misyon ve kalite politikası kavramları ve bunların hedef pazarlar açısından önemi |
12 |
Yat (küçük kruvaziyer) ve kruvaziyer işletmeciliğinde müşteri memnuniyetinin arttırılmasına yönelik stratejiler |
13 |
Yat (küçük kruvaziyer) ve kruvaziyer işletmeciliğinde iç ve dış çevre analizi |
14 |
Örnek olaylar |