Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Yeni din eğitimi yaklaşımlarının ortaya çıkış nedenleri |
2 | Teolojik yaklaşım farklılıkları ve din eğitimi ilişkisi |
3 | Çoğulculuk kavramı ve din eğitimi açısından anlamı |
4 | Din öğretiminde çoğulcu modeller |
5 | Yapılandırmacı din öğretimi yaklaşımı |
6 | Fenemenolojik din öğretimi yaklaşımı |
7 | Yorumlayıcı din öğretimi yaklaşımı |
8 | Diological din öğretimi yaklaşımı |
9 | Narative din öğretimi yaklaşımı |
10 | Ekolojik din öğretimi yaklaşımı |
11 | Sosyal din öğretimi yaklaşımı |
12 | İslâm eğitiminde çağdaş akımlar – I |
13 | İslâm eğitiminde çağdaş akımlar – II |
14 | Değerlendirme |