ARŞİV KURUMLARINDA TANITIMSAL PAZARLAMA

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Pazarlama: Kavramlar, tanımlar ve stratejiler
2 Pazarlama karması (4P?): Ürün (Product), Fiyat (Price), Dağıtım / Yer (Place), Tutundurma (Promotion), fizikî kanıt (physical evidence), konumlandırma (positioning), insanlar (people)
3 Pazarlama iletişimi, pazarlama araştırması ve halkla ilişkiler
4 Hizmet işletmelerinde pazarlama: Hizmet kavramı ve tanıtımsal pazarlama
5 Kâr amacı gütmeyen işletmelerde tanıtımsal pazarlama
6 Bilgi kurumlarında hizmetin (bilginin / belgelerin), ürünün ve yönetimin tanıtımsal pazarlanması
7 Arşiv kurumlarında hizmet, ürün ve yönetim pazarlaması ve araştırması
8 Arşivlerde halkla ilişkiler: Verilen hizmet yoluyla arşivin tanıtımı , Sahip olunan varlık (belgeler) yoluyla arşivlerin tanıtımı , Bir yönetim birimi olarak arşivlerin tanıtımı (yönetim), Ortak hafıza / kültür merkezi olarak arşivlerin tanıtımı
9 Arşiv kurumlarında tanıtımsal pazarlama iletişimi ve stratejileri: a. Ürün - fayda stratejileri, b. İmaj - kimlik stratejileri, c. Ürün - konumlandırma stratejileri
10 Arşiv kurumlarında destek sağlama, dışa açılma ve kamuoyunu bilinçlendirme
11 Arşiv kurumlarında kullanıcı grupları / dış paydaş
12 Arşiv kurumlarının kamuoyunda kabulü: a. Kurumsal kimlik / imaj , b. Memnuniyet , c. Marka , d. Kurumsal vatandaşlık / iç paydaş , e. Kurumsal itibar
13 Arşiv kurumlarında tanıtımsal pazarlama uygulamaları: a. Yayınlar , b. Broşürler , c. Bültenler, d. Yıllıklar , e. CD, DVD, blueray ve diğer dijital bilgi taşıyıcıları , f. Efemera , g. Web sayfaları ve sanal pazarlama / sosyal medyada pazarlama , h. Sergiler , i. Görsel-işitsel prodüksiyonlar , j. Eğitim: öğretmen ve öğrenciler, doküman paketi, geziler, konferans ve seminerler gibi bilimsel etkinlikler ve atölye çalışmaları , k. Hediyelik eşyalar , l. Medya: Reklam, haber bültenleri vs., m. Sosyal medyada pazarlama, m. Sosyal medyada pazarlama
14 Tanıtımsal pazarlamanın fayda analizi

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024