MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE VERİ TABANLI PAZARLAMA

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Rekabet Ortamında Pazarlama Stratejileri
2 Müşteri İlişkileri Yönetiminin Gelişimi ve Tanımı
3 Müşteri Odaklı Stratejilerinin Amaçları ve Faydaları
4 Müşteri Tanımı ve Müşteri İlişkilerin Yaşam Döngüsü
5 Müşteri Odaklı Hizmet Kültürü Yaratma: İçsel Pazarlarda İlişki Yönetimi
6 Analitik, Operayonel ve İşbirliksel Müşteri İlişkileri Yönetimi
7 Ara Sınav
8 Segmentasyon Stratejileri ve RFM Analizi
9 Müşteri Kazanma Stratejileri
10 Müşteriyi Elde Tutma Stratejileri
11 Müşteri Sadakati Yaratma
12 Analitik CRM:Kümeleme Analizi Ve Veri Tabanı Pazarlama Uygulaması (SPSS)
13 Analitik CRM:Kümeleme Analizi Ve Veri Tabanı Pazarlama Uygulaması (SPSS)
14 Analitik CRM:Kümeleme Analizi Ve Veri Tabanı Pazarlama Uygulaması (SPSS)

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024