TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİNDE NÖROEKONOMİK YAKLAŞIMLAR

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Tüketici Davranışları Çerçevesinde Değer Yaratma Fayda ve Karar Alma Süreci
2 Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Tüketici Satın Alma Davranışını Etkileyen Etmenler
3 Tüketici Sadakati ve Nöro Ekonomik Etki
4 İçtepi Eğilimleri ve Dürtüsel Satınalma
5 Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Özelinde Nöro Ekonomi
6 Tüketici Karar Alma Davranışını Etkileyen Duygusal Temelli Faktörler
7 Örnek Uygulamalar
8 Dikkat Çekiciler ve Dikkat Çekici Tüketim İlişkisi
9 Deneyim Temelinde Değer Algısı Ultimaton Deneyinde Tüketici Davranışları
10 Duyguların Tüketici Davranışları Temelinde Tesiri ve Yanılgı Etkisi - Yanılgı Saglayıcı Unsurlar
11 Cinsiyet Farklılığının Tüketici Davranışına Etkisi
12 Cinsiyet Farklılığı Çerçevesinde Tüketicilerin Satın Alma Davranışının Yönlendirilmesinde Çözümsel Yaklaşım
13 Cinsiyet Farklılığı Temelinde Tüketim Karar ve Davranışlarını Etkileyen Koşullar
14 Cinsiyet Döngüsü Satışı : X Satış Döngüsü, Y Satış Döngüsü - Cinsiyetlerarası Finansal Risk Alma Karşılaştırılması, Vaka Analizi

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024