HİZMET PAZARLAMASI

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Hizmet Pazarlamasına Giriş – Hizmet Ekonomisi
2 Hizmet Sektörü Dinamikleri – Hizmet ve Fiziksel Ürünlerin Karşılaştırılması
3 Hizmet Pazarlamasında Tüketici Davranışları
4 Hizmetlerin Fiyatlandırılması Stratejileri
5 Hizmet Pazarlamasında Dağıtım Kanalları ve Tedarik Zinciri Yönetimi - 1
6 Hizmet Pazarlamasında Dağıtım Kanalları ve Tedarik Zinciri Yönetimi -2
7 Ara Sınav
8 Hizmet Pazarlamasında Tutundurma ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi Uygulamaları
9 Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Unsurların Yönetimi
10 Hizmet Pazarlamasında “İnsan” Faktörü: Müşteri İlişkileri Yönetimi
11 Hizmet Pazarlamasında “Müşteri Memnuniyeti”, “Müşteri Sadakati”, “Değer Temelli Pazarlama” Kavramlarının İncelenmesi
12 Hizmet Kalitesi (SERVICE QUALITY) Kavramı, Unsurları ve Yönetimi
13 Hizmet Pazarlamasında Şikayet Yönetimi
14 Hizmet Pazarlamasında Marka Yönetimi

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024