Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Öğrenme psikolojisinin temelleri ve modern yaklaşımlar |
2 | Öğrenme psikolojisinin temelleri ve modern yaklaşımlar |
3 | Bağlantısal öğrenme prensipleri ve kuramları |
4 | Bağlantısal öğrenme prensipleri ve kuramları |
5 | Bağlantısal öğrenme prensipleri ve kuramları |
6 | Bağlantısal öğrenme prensipleri ve kuramları |
7 | Öğrenme Psikolojisi literatüründe dikkat, bloklama etkisi, gölgeleme etkisi, gizil inhibisyon etkisi, algısal öğrenme etkisi gibi güncel araştırma konularında son beş yılda yayınlanmış çalışmaların incelenmesi |
8 | Öğrenme Psikolojisi literatüründe dikkat, bloklama etkisi, gölgeleme etkisi, gizil inhibisyon etkisi, algısal öğrenme etkisi gibi güncel araştırma konularında son beş yılda yayınlanmış çalışmaların incelenmesi |
9 | Öğrenme Psikolojisi literatüründe dikkat, bloklama etkisi, gölgeleme etkisi, gizil inhibisyon etkisi, algısal öğrenme etkisi gibi güncel araştırma konularında son beş yılda yayınlanmış çalışmaların incelenmesi |
10 | Öğrenme Psikolojisi literatüründe dikkat, bloklama etkisi, gölgeleme etkisi, gizil inhibisyon etkisi, algısal öğrenme etkisi gibi güncel araştırma konularında son beş yılda yayınlanmış çalışmaların incelenmesi |
11 | Öğrenme Psikolojisi literatüründe dikkat, bloklama etkisi, gölgeleme etkisi, gizil inhibisyon etkisi, algısal öğrenme etkisi gibi güncel araştırma konularında son beş yılda yayınlanmış çalışmaların incelenmesi |
12 | Öğrenme Psikolojisi literatüründe dikkat, bloklama etkisi, gölgeleme etkisi, gizil inhibisyon etkisi, algısal öğrenme etkisi gibi güncel araştırma konularında son beş yılda yayınlanmış çalışmaların incelenmesi |
13 | Öğrenme Psikolojisi literatüründe dikkat, bloklama etkisi, gölgeleme etkisi, gizil inhibisyon etkisi, algısal öğrenme etkisi gibi güncel araştırma konularında son beş yılda yayınlanmış çalışmaların incelenmesi |
14 | Öğrenme Psikolojisi literatüründe dikkat, bloklama etkisi, gölgeleme etkisi, gizil inhibisyon etkisi, algısal öğrenme etkisi gibi güncel araştırma konularında son beş yılda yayınlanmış çalışmaların incelenmesi |