TÜKETİCİ DAVRANIŞI

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Tüketici Davranışı'nın Pazarlamadaki Önemi
2 Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejisi İlişkisi
3 Tüketici Davranışı'nda Psikolojik Etkiler (Öğrenme ve Bellek - Güdüleme ve İlgilenim)
4 Tüketici Davranışı'nda Psikolojik Etkiler (Duyum ve Algılama - Tutumlar, Tutumların Değiştirilmesi ve Duygular)
5 Tüketici Davranışı'nda Psikolojik Etkiler (Kişilik ve Benlik - Değerler ve Yaşam Biçimi)
6 Tüketici Davranışı'nda Sosyo-Kültürel Etkiler (Grup Kimliği ve Danışma Grubu - Aile)
7 Ara Sınav
8 Ara Sınav
9 Tüketici Davranışı'nda Sosyo-Kültürel Etkiler (Kişisel Etkiler ve Yeniliklerin Yayılması - Sosyal Sınıf)
10 Tüketici Davranışı'nda Sosyo-Kültürel Etkiler (Kültür)
11 Tüketici Satın Alma Süreci (Tüketici Karar Alma Süreci'nin Yapısı - Sorunun Belirlenmesi)
12 Tüketici Satın Alma Süreci (Bilgi Arayışı ve Seçeneklerin Değerlendirilmesi)
13 Tüketici Satın Alma Süreci (Satın Alma ve Satın Alma Sonrası Davranışlar)
14 Proje Sunumları

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024