Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Projeye dayalı fen eğitimi ile ilgili temel kavramlar |
2 | Projeye dayalı eğitimin felsefik temelleri |
3 | Projeye dayalı eğitimin tarihsel gelişimi |
4 | Projeye dayalı fen öğretimi ve yapılandırmacı öğrenme |
5 | Probleme dayalı öğrenme ile projeye dayalı öğrenme arasındaki farklılıklar |
6 | Projeye dayalı fen eğitiminde kullanılan temel ölçme-değerlendirme yöntemleri |
7 | Projelerin planlama, uygulama, ve değerlendirme aşamalarında teknolojinin kullanılması |
8 | Öğrenme ortamının hazırlanması |
9 | Geliştirilen teknoloji temelli projelerin değerlendirilmesi |
10 | Projeye dayalı öğretimde öğretmenin rolü |
11 | Projeye dayalı öğretimde öğrencinin rolü |
12 | Ölçme değerlendirme |
13 | Makale kritiği I |
14 | Makale kritiği II |
Hafta | Uygulama Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Proje konusunun belirlenmesi |
2 | Proje probleminin belirlenmesi |
3 | Proje problemi ile ilgili kaynak araştırması |
4 | Proje planının hazırlanması |
5 | Projeye dayalı ünitenin planlanması |
6 | Projeye dayalı ünitenin planlanması |
7 | Ölçme değerlendirme rubriklerinin hazırlanması |
8 | Ölçme değerlendirme rubriklerinin hazırlanması |
9 | Öğrenci projelerinin değerlendirilmesi |
10 | Öğrenci projelerinin değerlendirilmesi |
11 | Öğrenci projelerinin değerlendirilmesi |
12 | Öğrenci projelerinin değerlendirilmesi |
13 | Öğrenci projelerinin değerlendirilmesi |
14 | Öğrenci projelerinin değerlendirilmesi |