PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Pazarlama Araştırmaları dersi ile ilgili temel kavramlar
2 Araştırma probleminin belirlenmesi, araştırma modelleri (keşfedici, tanımlayıcı ve neden sonuç çıkarıcı)
3 Veri ve bilgi toplama yöntem ve araçları (Birincil ve ikincil kaynaklar), Pazarlama araştırmalarında örnekleme
4 Pazarlama araştırmalarında ölçme ve ölçekleme, toplanan bilgi ve verilerin analize hazırlanması
5 İlgi analizlerine giriş, ki-kare analizi ve uygulamaları
6 Korelasyon analizi, Korelasyon analizi uygulamaları, Regresyon Analizi ve uygulamaları
7 Ara Sınav
8 Kalitatif Araştırma Yöntemleri (derinlemesine görüşme, odak grup ve projeksiyon teknikleri)
9 Faktör Analizi, Faktör Analizi Uygulamaları, Ayırma analizi, ayırma analizi uygulamaları
10 Kümeleme analizi, kümeleme analizi uygulamaları
11 Proje Sunumu
12 Proje Sunumu
13 Proje Sunumu
14 Proje Sunumu

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024