CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 CRM Tanımı Ve CRM Uygulamaları
2 Satış Odaklı Pazarlama Ve Müşteri Odaklı Pazarlama Stratejileri
3 Müşteri Odaklı Olmanın Amaçları Ve Faydaları
4 Müşteri Tanımı Ve Müşteri İlişkilerin Yaşam Döngüsü ve İlişkinin Türleri
5 İçsel Pazarlarda İlişkilerin Yönetimi, Müşteri Odaklı Şirket Kültürü ve Yapısı
6 Müşteri için değer yaratma ve marka sadakati
7 Ara Sınav
8 Operasyonel CRM: Tedarik Zincir Yönetimi Dağıtım Kanalları Yönetimi
9 Operasyonel CRM: Çağrı Merkezi Yönetimi, Direct Mail Internet Ve Web
10 Analitik CRM: Müşteri Bilgisi Ve Müşteri Bilgi Sistemleri
11 Analitik CRM: Veri Tabanı Analizi Ve Veri Madenciliği
12 Analitik CRM: Segmentasyon RFM Analizleri
13 Analitik CRM:Çapraz Satış Ve Müşteriyi Elde Tutma Analizleri Kişiselleştirilmiş Ürün Ve Hizmet
14 Analitik CRM: Müşteri Sadakat Programları

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024