KİTLE İLETİŞİMİ VE TÜKETİM

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Modernite ve Tüketim Toplumunun Doğuşu
2 Kitle Kültürü ve Kültür endüstrisinin Oluşumu
3 Sembolik Değer Ekseninde Kültür ve Tüketim İlişkisi
4 Kent Kültürü ve Ortaya Çıkan yeni Sosyal Tabakalar - T. Veblen ve “Aylaklar Sınıfı” Teorisi
5 Georg Simmel ve Modern Toplum Eleştirisi
6 Kültür Kuramları Ekseninde Frankfurt Okulu ve Eleştirel Kuram
7 Sanayileşme, Modernite ve Küreselleşme Ekseninde Kültürel Üretim Sorunsalı
8 İleri Kapitalizmi Hazırlayan Toplumsal Gelişmeler ve Başlıca Küreselleşme Teorileri
9 Louis Althusser ve “Devletin İdeolojik Aygıtları” Teorisi;- Jurgen Habermas ve “İletişimsel Eylem” Kuramı
10 Modernite ve Postmodernite karşıtlığında Kültür Kuramları; Yapısalcı Teoriler- Post Yapısalcı Teoriler- Postmodernist Kuramlar
11 Popüler Kültür Kavramı ekseninde Modernizmin doğurduğu yeni tüketici tipolojisi ; Yeni Orta sınıfın doğuşu...
12 Postmodern Pazarlama ve Tüketici Davranışlarına Yansıması
13 Sembolik Tüketim - Hedonik Tüketim - Gösterişçi Tüketim
14 Modern ve Postmodern Tüketici Tipolojisinin Özellikleri ve Karşılaştırılması

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024