REKLAMA GİRİŞ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Reklam kavramı
2 Reklamın sanat, sosyoloji, psikoloji gibi disiplinlerle olan ilişkisi
3 Reklamcılık tarihi ile ilgili görsel materyalin izletilerek üzerinde konuşulması
4 Türkiye'de reklamın gelişimi
5 Türkiye'den seçilen örneklerin izletilerek üzerinde konuşulması
6 Reklam şirketinin yapısı
7 Reklam şirketinin bölümleri
8 Yaratıcılık kavramı
9 Reklamda büyük fikir kavramı
10 Reklam kampanyası hazırlama süreci
11 Reklam kampanyasının bölümleri
12 Brief hazırlanması
13 Yaratıcı süreç, büyük fikir ve uygulanması
14 Kampanyanın sonuçlandırılarak sunumu hakkında bilgilendirme

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024