Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Fen öğretiminde bilimsel araştırma soruşturma |
2 | Araştırma soruşturma yönteminin tarihsel açıdan incelenmesi |
3 | Fen öğretiminde bilim ve sözdebilim ayrımı |
4 | PISA ve fen bilgisi eğitimi açısından bilimin doğasının önemi |
5 | TIMSS ve fen bilgisi eğitiminde bilimsel araştırmanın önemi |
6 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmaya bakış açıları ile ilgili araştırmaların incelenmesi |
7 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmaya bakış açıları ile ilgili araştırma önerisi hazırlama |
8 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğası ve bilimsel araştırmaya bakış açıları ile ilgili araştırma önerisinin uygulanması |
9 | Ortaokul 6, 7, ve 8. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası ile ilgili kavramlarının geliştirilmesi ile ilgili literatür araştırmasının yapılması |
10 | Ortaokul 6, 7, ve 8. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası ile ilgili kavramlarının geliştirilmesi için araştırma soruşturma yönteminin kullanıldığı araştırma önerisinin hazırlanması |
11 | Ortaokul 6, 7, ve 8. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası ile ilgili kavramlarının geliştirilmesi hazırlanan araştırma önerisinin uygulanması |
12 | Öğrenci raporlarının tartışılması ve incelenmesi |
13 | Öğrenci raporlarının tartışılması ve incelenmesi |
14 | Öğrenci raporlarının tartışılması ve incelenmesi |