FEN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ BOYUTLU SANAL ORTAMLARIN KULLANIMI

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Sanal gerçeklik literatür taraması
2 Sanal gerçeklik literatür taraması
3 Eğitimde Sanal gerçeklik literatür taraması
4 Eğitimde Sanal gerçeklik literatür taraması
5 Fen Eğitiminde Üç boyutlu sanal dünyaların avantajlarının tartışılması
6 Fen Eğitiminde Üç boyutlu sanal dünyaların avantajlarının tartışılması
7 Fen Eğitiminde Üç boyutlu sanal dünyaların dezavantajlarının tartışılması
8 Fen Eğitiminde Üç boyutlu sanal dünyaların dezavantajlarının tartışılması
9 Fen Eğitiminde üç boyutlu sanal dünya uygulamalarının incelenmesi
10 Fen Eğitiminde üç boyutlu sanal dünya uygulamalarının incelenmesi
11 Second Life’da üç boyutlu modelleme tekniklerinin incelenmesi
12 Second Life’da üç boyutlu modelleme tekniklerinin incelenmesi
13 Üç boyutlu sanal dünyalarda fen eğitiminde en iyi uygulamaların araştırılması ve incelenmesi
14 Üç boyutlu sanal dünyalarda fen eğitiminde en iyi uygulamaların araştırılması ve incelenmesi
Hafta Uygulama Konu Başlıkları
1 Fen Eğitiminde üç boyutlu sanal dünya uygulamalarının incelenmesi
2 Fen Eğitiminde üç boyutlu sanal dünya uygulamalarının incelenmesi
3 Üç boyutlu sanal dünyalarda fen eğitiminde en iyi uygulamaların araştırılması ve incelenmesi
4 Üç boyutlu sanal dünyalarda fen eğitiminde en iyi uygulamaların araştırılması ve incelenmesi
5 Second Life’da üç boyutlu modelleme tekniklerinin incelenmesi
6 Second Life’da üç boyutlu modelleme tekniklerinin incelenmesi
7 Second Life’da üç boyutlu modelleme tekniklerinin incelenmesi
8 Second Life’da script tekniklerinin incelenmesi ve örnek kodlama
9 Second Life’da script tekniklerinin incelenmesi ve örnek kodlama
10 Second Life’da script tekniklerinin incelenmesi ve örnek kodlama
11 Second Life’da örnek Fen Eğitimi Materyali Geliştirilmesi
12 Second Life’da örnek Fen Eğitimi Materyali Geliştirilmesi
13 Second Life’da örnek Fen Eğitimi Materyali Geliştirilmesi
14 Second Life’da örnek Fen Eğitimi Materyali Geliştirilmesi

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024