Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Fen eğitiminde Yapılandırmacılığın tanımları ve tarihi gelişimi |
2 | Fen eğitiminde Yapılandırmacılığın felsefi ve sosyolojik temelleri |
3 | Fen eğitiminde Bilişsel yapılandırmacılık:Piaget |
4 | Fen öğrenmede biliş ve bilişüstü Bilişüstü bilgi ve bilişüstü beceri |
5 | Fen öğrenmede zihinsel şemalar, özellikleri |
6 | Fen öğrenmede zihinsel şemalar ve algılama, hatırlama, diyalog ve problem çözme |
7 | Arasınav |
8 | Fen öğrenmede sosyokültürel öğrenme teorisi: Vygotsky and Dewey perspektifi |
9 | Fen öğrenmede Semiyotik (göstergebilim) mekanizma |
10 | Fen öğrenmede Diyalektik method |
11 | Fen öğrenmede içselleştirme |
12 | Fen öğrenmede yakınsal gelişim alanı problem çözme |
13 | Fen öğrenmede diyalog ve konuşma: Bakhtin perspektifi Çokdillilik ve çokseslilik |
14 | Fen eğitiminde von Glasersfeld’in görüşleri: Radikal yapılandırmacılık |