1 |
Pazarlama yönetimi, pazarlama kararları ve araştırma |
2 |
Pazarlama araştırmalarında veri ve bilgi toplama yöntem ve araçları |
3 |
Ulusal ve uluslar arası orman ürünleri piyasalarına yönelik veri kaynakları |
4 |
Pazarlama araştırmalarında örnekleme, örnekleme çeşitleri, örnekleme süreçleri |
5 |
Ölçme, ölçekler ve analiz yöntemleri |
6 |
İlgi analizleri, khikare |
7 |
Korelasyon ve regresyon analizi |
8 |
Diskriminant analizi ve ormancılıkta kullanım örnekleri |
9 |
Faktör analizi |
10 |
Kümeleme analizi ve ormancılıkta kullanımı |
11 |
Müşteri tatmin analizleri ve odun hammaddesi satışlarına yönelik bir örnek |
12 |
Müşteri tatmin analizleri ve milli parlarda bir örnek uygulama |
13 |
Değişik ormancılık mal ve hizmetlerine yönelik örnek olaylar ve analizler |
14 |
Değişik ormancılık mal ve hizmetlerine yönelik örnek olaylar ve analizler |