ORMAN ÜRÜNLERİ ENDÜSTRİSİNDE PAZARLAMA

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Dünya ve Türkiye orman varlığı, ormancılıkla ilgili yönelimler
2 Dünya ve Türkiye orman ürünleri ticareti, yönelimler, bazı orman endüstri ürünlerinin temel kullanım alanları
3 Uluslar arası ticaret teorileri, mukayeseli üstünlükleri karşılaştırmalı üstünlükler
4 Uluslar arası pazarlama çevresi, örgütleri anlaşmalar, standartlar
5 Uluslar arası ödeme yöntemleri
6 Uluslar arası ticarette yaygın terimler
7 stratejik pazarlama programlarında durum analizi, kurumsal misyon ve vizyonlar
8 Örnek olayların analiz biçimleri
9 Pazarlama programı hazırlamanın esasları
10 Vakıa 1 (Pazar bölümlendirme ve hedef Pazar seçimi)
11 Vakıa 2 (Dağıtım problemleri)
12 Vakıa 3(Tutundurma ağırlıklı pazarlama programı)
13 Vakıa 4 (Mal planlama)
14 Vakıa 5 (Rekabetçi ortamda fiyatlandırma ve pazarlama programları)
Hafta Uygulama Konu Başlıkları
1 yoktur.
2 yoktur.
3 yoktur.
4 yoktur.
5 yoktur.
6 yoktur.
7 yoktur.
8 yoktur.
9 yoktur.
10 yoktur.
11 yoktur.
12 yoktur.
13 yoktur.
14 yoktur.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024