1 |
Dünya ve Türkiye orman varlığı, ormancılıkla ilgili yönelimler |
2 |
Dünya ve Türkiye orman ürünleri ticareti, yönelimler, bazı orman endüstri ürünlerinin temel kullanım alanları |
3 |
Uluslar arası ticaret teorileri, mukayeseli üstünlükleri karşılaştırmalı üstünlükler |
4 |
Uluslar arası pazarlama çevresi, örgütleri anlaşmalar, standartlar |
5 |
Uluslar arası ödeme yöntemleri |
6 |
Uluslar arası ticarette yaygın terimler |
7 |
stratejik pazarlama programlarında durum analizi, kurumsal misyon ve vizyonlar |
8 |
Örnek olayların analiz biçimleri |
9 |
Pazarlama programı hazırlamanın esasları |
10 |
Vakıa 1 (Pazar bölümlendirme ve hedef Pazar seçimi) |
11 |
Vakıa 2 (Dağıtım problemleri) |
12 |
Vakıa 3(Tutundurma ağırlıklı pazarlama programı) |
13 |
Vakıa 4 (Mal planlama) |
14 |
Vakıa 5 (Rekabetçi ortamda fiyatlandırma ve pazarlama programları) |