1 |
Toplam Kalite Yönetimi (TKY) teme kavramları. |
2 |
Başarı Kavramı ve TKY’ne yönelimin nedenleri |
3 |
Değişime Kapalı Ve Açık Toplumlarda Davranış, Tutum ve Değerler, BFU |
4 |
TKY’nin temelleri, Önlemeye Dönük Yaklaşım. Ölçüm ve İstatistik. Grup Çalışması. Sürekli Gelişim. |
5 |
TKY, Sistem Yaklaşımı, Organizasyonu. Kalite Güvencesi |
6 |
Toplam Kalite Yönetimine Yolculuk |
7 |
Geleneksel Anlayışın İncelenmesi, BFU(Beyin Fırtınası Uygulamaları) |
8 |
Müşteri Bilinci |
9 |
Kalite Fonksiyonu, BFU |
10 |
Süreç İyileştirme, Önemli Adımları, Engeller ve Süreç İyileştirme Faaliyetleri |
11 |
Kurumsal Gelişimin Yasaları, Süreç İyileştirme Aşamasında Eğitim |
12 |
Deming’in Yenilik Anlayışı, Yenilik İlkeleri Deming’in Öğretileri |
13 |
Karar Alma Süreci,Yaklaşım Değişiklikleri. Uzlaşım Kavramı ve Yöntemleri |
14 |
ISO 9000 Kalite Güvence Modeli |