CONTEMPORARY CONCEPTS IN MARKETING MANAGEMENT

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Pazarlama Kavramı Nedir? Pazarlama Kapsamına Hangi Konular Girer? Pazarlama Yönetimine İlişkin Genel Örnekler ve Yaklaşımlar Nelerdir?
2 Pazarlama Anlayışındaki Gelişmeler Nelerdir? Tüketici Odaklı Pazarlama Süreci ve Bu Sürece İlişkin Temel Kavramlar
3 Tüketici Kavramının Tartışılması, Tüketici Davranışlarına Genel Bakış ve Tüketici Davranış Sürecindeki Genel Yaklaşım ve Kavramlar
4 Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma Kavramları ve Süreçleri
5 Çağdaş Pazarlama Anlayışına Göre Ürün Kavramı
6 Çağdaş Pazarlama Anlayışına Göre Hizmet Kavramı
7 Çağdaş Pazarlama Anlayışına Göre Fiyat ve Dağıtım Kavramları
8 Çağdaş Pazarlama Anlayışında Bütünleşik Pazarlama İletişimi Kavramının Yeri
9 Bütünsel (Holistik) Pazarlama Kavramı ve İlişkili Kavramlar
10 Son Yıllarda Gelişen Yeni Pazarlama Kavramlarına Genel Bakış
11 Son Yıllarda Gelişen Yeni Pazarlama Kavramlarına Genel Bakış
12 Son Yıllarda Gelişen Yeni Pazarlama Kavramlarına Genel Bakış
13 Proje Sunumları
14 Proje Sunumları

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024