PAZARLAMA

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Pazarlamanın Tanımı ve Kapsamı, Pazarlamanın Tarihsel Gelişimi
2 Pazarlama Çevresi, pazarlama karması, pazarlama yönetimi
3 Tüketici Davranışı, tüketici davranışını etkileyen faktörler
4 Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar
5 Pazarlama Karar Değişkeni Olarak Mal, Mal Karması ve Ormancılık İşletmeleri
6 Malların Sınıflandırılması ve Pazarlanma Özellikleri, Mal Hayat Seyri
7 Mal politikaları, marka ve etiketleme
8 Pazarlama Karar Değişkeni Olarak Fiyat, Fiyatlandırma Yöntemleri
9 Fiyatlandırma stratejileri ve fiyatlandırma taktikleri
10 Pazarlama Karar Değişkeni Olarak Dağıtım, Dağıtım Kanalı Kavramı Oluşturma İlkeleri, Dağıtım Politikası
11 Fiziksel Dağıtım, fiziksel dağıtımın işlevleri, Ormancılık Sektöründe Fiziksel Dağıtım
12 Pazarlama Karar Değişkeni Olarak Tutundurma, Tutundurma ve İletişim, Tutundurma Yöntemleri: Kişisel Satış, Satış süreci, Satış Yönetimi
13 Orman Ürünleri Satış Zamanı: Önceden satış, sonradan satış, Satış Yöntemleri: açık artırmalı satışlar, açık eksiltmeli satışlar, kapalı zarf satışlar, tahsisli satışlar
14 Reklam, Tanıtım ve Halkla İlişkiler, Satış Tutundurma, Ormancılık İşletmelerinde Tutundurma

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024