Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Eğitsel değerlendirmenin önemi - Özür tanımları ve değerlendirme ilişkisi |
2 | Eğitsel değerlendirmenin amaçları: Tarama, Tanılama ve yerleştirme |
3 | Eğitsel değerlendirmenin amaçları: Program geliştirme; İzleme; |
4 | Anlamlı değerlendirmeyle ilgili faktörler: geçerlilik ve güvenilirlik |
5 | Eğitsel Değerlendirme Araçları: Formal Değerlendirme: Norma dayalı değerlendirme |
6 | Standardize testlerin özellikleri ve ülkemizde kullanılan başlıca standardize testler |
7 | Ara sınav |
8 | Ara sınav |
9 | İnformal Değerlendirme: kontrol listeleri, görüşme, ölçüt bağımlı testler, iş örnekleri dosyası,gözlem |
10 | Çevresel değerlendirme stratejileri |
11 | Davranışsal değerlendirme: Problem davranışların işlevinin belirlenmesi |
12 | Davranışsal değerlendirme: hedef davranışın belirlenmesi ve tanımlanması |
13 | Hedef davranışın dolaylı ve doğrudan değerlendirilmesi |
14 | Farklılaştırılmış değerlendirme stratejileri |