Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Erken özel eğitimin tanımı, amacı ve önemi, erken eğitime yönelik yasal düzenlemeler, Otizm Spektrum Bozukluğu ve diğer gelişimsel yetersizlik kavramları |
2 | Erken eğitimde özel eğitim sağlama ve ortamları: ev merkezli, kurum merkezli, ev ve kurum merkezli |
3 | Anaokulu sınıf ortamının ve çevre düzenlemesinin önemi ve değerlendirilmesi |
4 | Erken çocukluk döneminde gelişim alanlarını değerlendirmede kullanılabilecek araçları tanıtmak |
5 | Erken çocuklukta oyunun tanımı, önemi ve öğretim ortamında kullanılması |
6 | Gelişimsel yetersizliğe sahip 0-6 yaş arası çocuklara yönelik erken eğitim programları |
7 | Ara sınav |
8 | Ara sınav |
9 | Gelişimsel yetersizliğe sahip 0-6 yaş arası çocuklar ve aileleriyle gerçekleştirilmiş uygulamalara ilişkin videoların analizinin yapılması |
10 | Erken çocuklukta zihinsel gelişimi desteklemeye yönelik stratejiler |
11 | Erken çocuklukta dil gelişimi aşamaları ve iletişimi destekleyici sınıf içi stratejiler |
12 | Erken çocuklukta fiziksel gelişim ve desteklenmesi |
13 | Erken çocuklukta öz-bakım becerilerinin desteklenmesi |
14 | Erken çocuklukta sosyal-duygusal gelişim alanın desteklenmesi |