Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Zihin Engelliler ve otizm eğitimi tarihçesi |
2 | Zihin yetersizliği: Tanım, sınıflama, yaygınlık ve nedenleri |
3 | Zihin yetersizliği olan Öğrencilerin özellikleri |
4 | Zihin yetersizliği Eğitim ve Öğretim süreci |
5 | Zihin yetersizliği iyi uygulamalar,Zihin engeli olan çocuğa sahip ailelere öneriler |
6 | Zihin yetersizliği günlük yaşam ve öz bakım becerilerinin kazandırılması, Günlük yaşam ve öz bakım becerilerini öğrenmeye etki eden davranışlar, Günlük yaşam ve öz bakım becerilerinin öğretimine başlamadan önce belirlenmesi gereken durumlar |
7 | Ara sınav |
8 | Ara sınav |
9 | OSB'nin Tanımı ve Sınıflandırılması.OSB'nin Belirtileri |
10 | Otizm Spektrum Bozukluğunun Olası Nedenleri ve Erken Tanılama |
11 | Otizm Spektrum Bozukluğun: Eğitim ve Öğretim süreci |
12 | Otizm Spektrum Bozukluğu: İyi uygulamalar |
13 | Otizm Spektrum Bozukluğu: Aileler ve tutumlar |
14 | Zihin Engelliler ve otizm : Ülkemizde yasal düzenlemeler ve haklar |