NESNEYE YÖNELİK PROGRAMLAMA

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Nesne Yönelimli Kalıplar ve UML
2 Sınıf ve Nesne Kavramı
3 Java diline giriş. (Temel java fonksiyonları)
4 Java'da nesne ve sınıf oluşturma, nesne kurucular
5 Java dilinde kalıtım
6 Interface, Absract sınıfların kullanım alanları
7 Tasarım Kalıpları ve Polymorphizm
8 Ara Sınav
9 Eventler 3 farklı event yazma. Action, Event nesnesi, Anonim Eventler 1
10 Eventler 3 farklı event yazma. Action, Event nesnesi, Anonim Eventler 2
11 Grafik ara yüzü ile Java programlama
12 JSwing ile Component Oluşturma 1
13 JSwing ile Component Oluşturma 2
14 Java'da Hata Yakalama ve İstisnalar
Hafta Uygulama Konu Başlıkları
1 Temel Kalıplar ve UML uygulamaları
2 Temel Java sentaksları ve notasyonların kullanılması
3 Java'da Sınıf ve Nesne yaratma
4 Java'da Nesne kurucu uygulaması
5 Java'da Kalıtım uygulaması
6 Interface, Absract sınıfların uygulamaları
7 Tasarım Kalıpları ve Polymorphizm uygulamaları
8 Ara Sınav
9 Windows uygulamalarına . Uygulama nesnelerine eylem (event-action) eklemek.
10 Windows uygulamalarına devam. Uygulama nesnelerine eylem (event-action) eklemek.
11 Arayüz ve soyut sınıf uygulamaları ve konun pekiştirilmesi
12 JSwing ile Component Oluşturma 1
13 JSwing ile Component Oluşturma 2
14 Exception ve Zincirleme Hata Yakalama uygulaması

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024