1 |
Konunun Tanıtımı ve Genel Görüşme |
2 |
Pazarlamada fiyatlandırmanın yeri VAKA-HBR/Bir Perakendeci Yeni Fiyatlandırma Modeline Ne Kadar Zaman Tanımalı? |
3 |
Fiyatlandırmada temel hususlar VAKA-HBR/Karın Yolu Fiyatlandırmadan Geçer |
4 |
Temel fiyatlandırma stratejileri VAKA-Rynair: Bedavaya Uç! |
5 |
Fiyat Ayarlama Stratejileri – Dinamik Fiyatlandırma VAKA-Ebay |
6 |
Fiyat Segmentasyonu VAKA-HBR/Bir İş Biriminin İki Gelir Modeli Olabilir Mi? |
7 |
Ara sınav |
8 |
Uluslararası Fiyatlandırma VAKA-Uluslararası Fiyatlandırma Vakası |
9 |
Ürün Yaşam Eğrisi Boyunca Fiyatlandırma |
10 |
SUNUM-SEKTÖRLERE GÖRE TABAN VE TAVAN FİYAT UYGULAMALARI |
11 |
SUNUM-Fiyatlandırma Stratejileri-Şirket Analizi |
12 |
SUNUM-Fiyatlandırma Stratejileri-Şirket Analizi |
13 |
SUNUM-Fiyatlandırma Stratejileri-Şirket Analizi |
14 |
Genel Tekrar |