Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Küreselleşen Dünyada İngilizcenin ve dil eğitmeninin konumu |
2 | Dil Olgusu: dilin özellikleri, temel bileşenleri ve farklılaşmalar |
3 | Dil Eğitim Planlaması ve Dil Politikaları, Dil Kimlik İlişkisi |
4 | Görev-odaklı dil eğitimi: etkinlik türleri |
5 | Görev-odaklı dil eğitiminde etkinliklerin zorluk kademelerini belirleme |
6 | Oluşturmacı yaklaşım ile materyal ve etkinlik geliştirme |
7 | Dil Eğitiminde Öğrenen Özerkliği ve Kültürlerarası Yeti |
8 | Dil Sınıflarında Öğrenen Değişkeleri |
9 | Strateji-odaklı Dil Öğretimi |
10 | Öğrenme Stratejileri: uygulama örnekleri |
11 | Çatı planı , ders izlencesi ve ders planları oluşturma modelleri |
12 | Alternatif Ders Planları ve İzlence Türleri |
13 | Çokdilli ve Çok-kültürlü sınıflarda dil eğitimi |
14 | Avrupa Dil Gelişim Dosyası: ilkeler ve uygulamalar |
Hafta | Uygulama Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Dil Eğitimcisinin sahip olması gereken temel beceriler |
2 | Özgün metinlerde çözümleme:yapı, amaç ve işlev |
3 | Dil Öğretiminde değişen paradigmalar |
4 | Görev Odaklı Etkinliklerin sınıflandırılması |
5 | Etkinlik zorluk kademelerini ölçütler çerçevesinde belirlenmesi |
6 | Farklı metin türleri için görev-odaklı etkinlikler düzenleme, uyarlama |
7 | Öğrenen Özerkliği ve Kültürlerarası Yeti: örnek uygulamalar |
8 | Farklı öğrenci profillerinin betimlenmesi ve alternatif yaklaşımlar |
9 | Stratejilerin kullanımına yönelik sormaca uygulamaları |
10 | Dil Öğrenim Stratejileri: Sözel ve Yazılı metinlerde uygulamalar |
11 | Çatı Plan Bileşenleri: Amaç ve Hedef Yazımı |
12 | Ders Planı Oluşturma |
13 | Özgün materyallerin kullanımı ile alternatif uygulamalar, öğrenen-öğrenci etkileşimi ve kimlik sorunsalı |
14 | Avrupa Dil Gelişim Dosyası : örnek uygulamalar |