Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde yazın metinlerinin kullanımı |
2 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde yazın metinlerinin kullanımı |
3 | Hikaye temelli izlenceler - hikaye tiyatrosu |
4 | Hikaye temelli izlenceler - hikaye tiyatrosu |
5 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde ölçme ve değerlendirme |
6 | Çocuklar için alternatif ölçme değerlendirme araçları- portfolyo ve öğrenme günlükleri |
7 | Performans değerlendirmeleri |
8 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde kullanılacak standart testler |
9 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde sınıfiçi dil kullanımı |
10 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde uygulamalar- Türkiye (Amaç, yaklaşım, yöntem) |
11 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde uygulamalar- Türkiye (Müfredat) |
12 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde uygulamalar- Türkiye (Ders kitapları) |
13 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde uygulamalar- Türkiye (uygulama örnekleri) |
14 | Avrupa Birliği üye ülkelerinde erken yaşta İngilizce öğretimi |
Hafta | Uygulama Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde yazın metinlerinin kullanımı |
2 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde yazın metinlerinin kullanımı |
3 | Hikaye temelli izlenceler - hikaye tiyatrosu |
4 | Hikaye temelli izlenceler - hikaye tiyatrosu |
5 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde ölçme ve değerlendirme |
6 | Çocuklar için alternatif ölçme değerlendirme araçları- portfolyo ve öğrenme günlükleri |
7 | Performans değerlendirmeleri |
8 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde kullanılacak standart testler |
9 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde sınıfiçi dil kullanımı |
10 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde uygulamalar- Türkiye (Amaç, yaklaşım, yöntem) |
11 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde uygulamalar- Türkiye (Müfredat) |
12 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde uygulamalar- Türkiye (Ders kitapları) |
13 | Erken yaşta İngilizce öğretiminde uygulamalar- Türkiye (uygulama örnekleri) |
14 | Avrupa Birliği üye ülkelerinde erken yaşta İngilizce öğretimi |