Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Dilbilgisi nedir? Dilbilgisinin dil öğrenimi ve öğretimindeki yeri |
2 | Anlam odaklı ve bağlamsal dilgisi |
3 | Dilbilgisi öğrenme süreci ve öğretimi |
4 | Dilbilgisi öğretiminde yaklaşımlar |
5 | Okuma becerisi, alt becerileri ve becerilerin sıralanması |
6 | Okuma nasıl bir süreçtir? |
7 | Okuma ve diğer becerilerle karşılaştırılması |
8 | Okuma öğretimi ve yaklaşımlar |
9 | Okuma öğretimi ve yaklaşımlar |
10 | Yazma becerisi nedir? |
11 | Yazma ve okur, yazar, amaç ilşkisi |
12 | Yazma ve diğer becerilerle karşılaştırılması |
13 | Yazma öğretimi ve yaklaşımlar |
14 | Yazma öğretimi ve yaklaşımlar |
Hafta | Uygulama Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Dilin işlev boyutuna yönelik çalışmalar |
2 | Bağlam ve dil ilişkisi |
3 | Dilbilgisi öğretim örnekleri incelenmesi ve eleştirisi |
4 | Dilbilgisi öğretimi için aktivite geliştirme ve uyarlama |
5 | Sınıf içi okuma öğretimi çalışmalarının planlanması ve sıralanması |
6 | Okuma öğretimi için kullanılan araçların ve uygulamaların incelenmesi |
7 | Okuma öğretimi için araç ve aktivite geliştirme ve uyarlama |
8 | Okuma öğretimi için araç ve aktivite geliştirme ve uyarlama |
9 | Okuma öğretimi için araç ve aktivite geliştirme ve uyarlama |
10 | Yazma öğretimi için kullanılan araçların ve uygulamaların incelenmesi |
11 | Yazma öğretimi için kullanılan araçların ve uygulamaların incelenmesi |
12 | Yazma öğretimi için araç ve aktivite geliştirme ve uyarlama |
13 | Yazma öğretimi için araç ve aktivite geliştirme ve uyarlama |
14 | Becerilerin birleştirilmesi ve birlikte öğretimi |