1 |
Oyun nedir? Sözlü İletişim Becerilerindeki yeri ve önemi: Sınıfiçi tartışma |
2 |
Oyunun konusunu seçme kriterleri; Daha önceki yıllarda, bu ders için yazılıp sergilenen oyunları izleme ve onların üzerinden konu seçimini tartışma |
3 |
Karakterleri belirleme, kostüm ve sahne tasarımı nasıl yapılır? Grup çalışması: "Good Manners/ Bad Manners" tartışma |
4 |
1. Grup: "Show Must Go On" oyunun sahnelenmesi; Grup çalışmaları: Verilen deyimlerin anlamlarını rol oynama ile sınıfa anlatma |
5 |
2. Grup: kendi yazdıkları oyunun sahnelenmesi; Grup çalışmaları: Verilen deyimlerin anlamlarını rol oynama ile sınıfa anlatma |
6 |
3. Grup: kendi yazdıkları oyunun sahnelenmesi; Tabu oyunu ile kelime tahmin etmek |
7 |
4. Grup: kendi yazdıkları oyunun sahnelenmesi; Grup Çalışması: reklam senaryosu yazmak ürünün adı geçmeden, seyircinin tahmin edebilmesini sağlamak |
8 |
5. Grup: kendi yazdıkları oyunun sahnelenmesi; Grup çalışması: İngiliz ve Amerikan İngilizcesi metinler arasındaki farkları gözeterek verilen durumlara çözüm bulan rol oynamalar. |
9 |
6. Grup: kendi yazdıkları oyunun sahnelenmesi; Grup çalışması: Renklerle ilgili deyimlerin anlamlarını rol oynama ile sınıfa anlatma. |
10 |
7. Grup: kendi yazdıkları oyunun sahnelenmesi; Grup çalışması: Başlangıcı verilen bir öykünün tamamlanıp anlatılması |
11 |
8. Grup: kendi yazdıkları oyunun sahnelenmesi; Grup çalışması: İngiliz İngilizcesinde yer alan deyimlerin anlamlarını rol oynama ile sınıfa anlatma |
12 |
9. Grup: kendi yazdıkları oyunun sahnelenmesi; Grup çalışması: Amerikan İngilizcesinde yer alan deyimlerin anlamlarını rol oynama ile sınıfa anlatma |
13 |
Öykü anlatma; Tartışma: İngilizce öğretiminde öykü anlatımının yeri |
14 |
Şiir okuma ve canlandırma; Tartışma: İngilizce öğretiminde şiirin yeri; Örnek sunumlar |