1 |
Değerlendirmenin öğeleri, değerlendirme türleri (mutlak, bağıl, tanımaya seçmeye yönelik vb.) ölçme ve değerlendirmenin amacı, ilkeleri, ölçme ve değerlendirmenin eğitimde kullanım alanları (zeka, yetenekler, kişilik, başarı vb.) |
2 |
Değerlendirmenin öğeleri, değerlendirme türleri (mutlak, bağıl, tanımaya seçmeye yönelik vb.) ölçme ve değerlendirmenin amacı, ilkeleri, ölçme ve değerlendirmenin eğitimde kullanım alanları (zeka, yetenekler, kişilik, başarı vb.) |
3 |
Ölçme araçlarında bulunması istenen nitelikler |
4 |
Ölçme araçlarında bulunması istenen nitelikler |
5 |
Öğretimde ölçme değerlendirmenin planlanması |
6 |
Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri |
7 |
Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri |
8 |
Alanı ile ilgili ölçme aracı geliştirme (Hazırladıkları ölçme aracı üzerinde tartışma) |
9 |
Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar |
10 |
Performans değerlendirme |
11 |
Ölçme sonuçları üzerinde yapılan temel istatistiksel işlemler |
12 |
Ölçme sonuçları üzerinde yapılan temel istatistiksel işlemler |
13 |
Öğrenme çıktılarını Değerlendirme ve Not verme |
14 |
Öğrenme çıktılarını Değerlendirme ve Not verme |