1 |
Fen ve teknoloji öğretiminde yeni yaklaşımların tartışılması, iyi bir fen öğretmeninin rolünün tanımlanması |
2 |
Düşünme ve soru sorma yeteneğinin gelişimi, İyi bir sorunun özellikleri nelerdir, soru türleri, Bloom taksonomisine göre soru çeşitleri, iyi bir tartışma ortamı nasıl sağlanır? Bekleme süresi, Tartışma ve düşünme becerilerinin kazandırılması |
3 |
Proje tabanlı fen öğretimi nedir? Proje nedir? Nasıl tanımlanır? Hangi özelliklere sahiptir? |
4 |
Proje tabanlı fen öğretiminin tarihi gelişiminin, özelliklerinin, öğretmenin ve öğrencinin rolünün, projelerin değerlendirilmesinin tartışılması |
5 |
Araştırma tabanlı fen öğretiminin tarihi gelişimi, özellikleri, öğretmen ve öğrencilerin rolü, hazırlanması ve değerlendirilmesinin tartışılması. |
6 |
Probleme dayalı fen öğretiminin tarihi gelişimi, özellikleri, öğrencinin ve öğretmenin rolleri, değerlendirilmesi |
7 |
Arasınav |
8 |
Arasınav |
9 |
Bilgisayar destekli fen öğretimi, fen öğretiminde kullanılabilecek web sayfalarının araştırılması, değerlendirilmesi ve tartışılması |
10 |
Fen öğretiminde modeller ve çoklu gösterimlerin tanımlanması, rollerinin tartışılması, öneminin ve nasıl kullanılacağının tartışılması |
11 |
Fen ve teknoloji eğitiminde çoklu zeka yaklaşımının tarihi gelişimi, tanımlanması, öğretmen ve öğrencinin rollerinin açıklanması ve örnek etkinliklerin tartışılması |
12 |
Fen öğretiminde drama ve rol oynama tekniklerinin tarihi gelişimi, drama ve rol yapmanın tanımlanması, farklı ve benzer yönlerinin tartışılması, avantajları ve dezavantajlarının tartışılması ve değerlendirilmesi |
13 |
Alternatif ölçme ve değerlendirme yöntemlerinin fen ve teknoloji derslerinde kullanımı |
14 |
Alternatif ölçme ve değerlendirme yöntemlerinde ölçek hazırlama ve puanlama |