Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Giriş, ders planının, hedeflerin açıklanması. |
2 | Neden erken yaşta yabancı dil öğretimi?: Giriş |
3 | Neden erken yaşta yabancı dil öğretimi: ruhbilimsel nedenler; çocukların öğrenme ve taklit kapasiteleri. |
4 | Neden erken yaşta yabancı dil öğretimi: dilsel nedenler. |
5 | Nasıl erken yaşta yabancı dil öğretimi: oyunsu etkinlikler. |
6 | Oyunsu etkinlikler: dil temelli oyunsu etkinlikler. |
7 | Oyunsu etkinlikler: yaratıcı oyunsu etkinlikler. |
8 | Oyunsu etkinlikler: kültür temelli oyunsu etkinlikler. |
9 | Erken yaşta Fransızca öğretiminde kullanılan öğretim kitapları ve materyalin tanıtımı; özellikleri, hedefleri, yetişkin kitaplarından farkları. |
10 | Erken yaşta Fransızca öğretiminde kullanılan öğretim kitapları ve materyalin taranması, seçimi; seçim nedenlerinin tartışılması. |
11 | Seçilen ders kitaplarına ilişkin kuramsal bilgilerin aktarımı (öğrenci sunuşları |
12 | Seçilen ders kitaplarına ilişkin kuramsal bilgilerin aktarımı (öğrenci sunuşları-devam). |
13 | Erken yaşta yabancı dil öğretim materyaline ilişkin kuramsal bilgilerin aktarımı (öğrenci sunuşları). |
14 | Edinilen bilgilerin değerlendirilmesi çalışmaları, kazanımların gözden geçirilmesi |
Hafta | Uygulama Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Etkinlik planının oluşturulması; hedef ve beklentilerin açılanması |
2 | Çocuklarda yabancı dil öğretimi için hazırlanmış yöntemlerin belirlenmesi; uygulama yapılacak yöntemlerin saptanması. |
3 | Belirlenmiş yöntemlerin çocuklarda yabancı dil öğretimi ilkelerine uygunluğunun küme çalışmalarıyla incelenmesi; nedenler bakımından. |
4 | Belirlenmiş yöntemlerin çocuklarda yabancı dil öğretimi ilkelerine uygunluğunun küme çalışmalarıyla incelenmesi; nasıllar bakımından |
5 | Oyunsu etkinliklere giriş: örneklendirmeler, uygulamalar. |
6 | Oyunsu etkinliklere giriş: örneklendirmeler, öğrenci uygulamaları I. |
7 | Oyunsu etkinliklere giriş: örneklendirmeler, öğrenci uygulamaları II. |
8 | Erken yaşta Fransızca öğretiminde kullanılan öğretim kitapları ve materyalin taranması, seçimi; seçim nedenlerinin tartışılması |
9 | Kümelerce belirlenen ders kitap ve materyalinin öğrenciler tarafından incelenip değerlendirilmesi: küme sunuşu I. |
10 | Kümelerce belirlenen ders kitap ve materyalinin öğrenciler tarafından incelenip değerlendirilmesi: küme sunuşu II. |
11 | Kümelerce belirlenen ders kitap ve materyalinin öğrenciler tarafından incelenip değerlendirilmesi: küme sunuşu III |
12 | Oyunsu etkinlikler bireysel sunuşlar I |
13 | Oyunsu etkinlikler bireysel sunuşlar II |
14 | Genel değerlendirme ve kazanımların gözden geçirilmesi |