REKLAM YÖNETİMİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Pazarlama Kavramı ve Pazarlama Kavramı İçerisindeki Tutundurma Alt Karmasının Yeri
2 Tutundurma Alt Karmasının Temel İlkeleri: Araçları, Stratejisi ve Tutundurma Yönetim Süreci
3 Pazarlama İletişim Sistemi ve Tutundurma İletişim Süreci
4 İletişim Sisteminde Başlıca Modeller
5 Reklam ve Reklamcılık İlkeleri: Reklamın Özellikleri, Fonksiyonu, Sınıflandırılması
6 Reklâmla İlgili Stratejik Karar Süreci
7 Medya Stratejisi, Medya Planlaması ve Reklâm Medyasının Seçimi Kararları
8 Reklâm Etkinliğinin Ölçümü Kararları
9 Reklâmın Örgütlenmesi
10 Reklâmcılık Sektöründeki Tv, Gazete, Dergi ve Benzeri Reklâm Örneklerinin İncelenmesi
11 Fiziki Mallara Yönelik Vak'a Uygulamasıyla Reklâmların İncelenmesi
12 Hizmetlere Yönelik Vak'a Uygulamasıyla Reklâmların İncelenmesi
13 Reklâmcılık Sektöründe Uygulamalı Sunumlar
14 Reklâmcılık Sektöründe Uygulamalı Sunumlar
Hafta Uygulama Konu Başlıkları
1 -
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -
11 -
12 -
13 -
14 -

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024