1 |
Pazarlama Kavramı ve Pazarlama Kavramı İçerisindeki Tutundurma Alt Karmasının Yeri |
2 |
Tutundurma Alt Karmasının Temel İlkeleri: Araçları, Stratejisi ve Tutundurma Yönetim Süreci |
3 |
Pazarlama İletişim Sistemi ve Tutundurma İletişim Süreci |
4 |
İletişim Sisteminde Başlıca Modeller |
5 |
Reklam ve Reklamcılık İlkeleri: Reklamın Özellikleri, Fonksiyonu, Sınıflandırılması |
6 |
Reklâmla İlgili Stratejik Karar Süreci |
7 |
Medya Stratejisi, Medya Planlaması ve Reklâm Medyasının Seçimi Kararları |
8 |
Reklâm Etkinliğinin Ölçümü Kararları |
9 |
Reklâmın Örgütlenmesi |
10 |
Reklâmcılık Sektöründeki Tv, Gazete, Dergi ve Benzeri Reklâm Örneklerinin İncelenmesi |
11 |
Fiziki Mallara Yönelik Vak'a Uygulamasıyla Reklâmların İncelenmesi |
12 |
Hizmetlere Yönelik Vak'a Uygulamasıyla Reklâmların İncelenmesi |
13 |
Reklâmcılık Sektöründe Uygulamalı Sunumlar |
14 |
Reklâmcılık Sektöründe Uygulamalı Sunumlar |