KRİZ VE RİSK İLETİŞİMİ YÖNETİMİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Krizin, riskin ve kriz iletişiminin tanımı, giriş
2 Kurumlar ne tür krizlerle karşılaşabilir, krizler hangi nedenlerden kaynaklanır
3 Krizde üst yönetimin sorumluluğu, kriz öncesi yönetim planı ve yönetim ekibinde bulunması gereken kişiler
4 Kriz anında izlenme geren süreçler, proaktif, reaktif ve interaktif kriz yönetimi modelleri
5 Kriz öncesinde, kriz anında ve kriz sonrasında medya ile ilişkiler
6 Kriz yönetim sözcüsünün ve krizi yönetecek halkla ilişkiler şirketi veya ajansın nitelikleri
7 Kriz etkili iletişim taktik ve stratejileriyle nasıl fırsata dönüştürülebilir tartışılacak
8 Yaşanmış başarılı ve başarısız gerçek krizler değerlendirilerek tartışılacak
9 Yaşanmış başarılı ve başarısız gerçek krizler değerlendirilerek tartışılacak
10 Sanal krizler yaratılarak örnek çalışmalar yapılacak
11 Sanal krizler yaratılarak örnek çalışmalar yapılacak
12 Sanal krizler yaratılarak örnek çalışmalar yapılacak
13 Sanal krizler yaratılarak örnek çalışmalar yapılacak
14 Genel Değerlendirme

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024