1 |
Pazarlamaya İlişkin Temel Kavramları |
2 |
Pazarlama Çevresi ve Pazarlamanın Çevre Koşulları |
3 |
Pazarlama Stratejileri |
4 |
Pazarlama Karması-4p |
5 |
Pazarlama Karması-4p |
6 |
Uluslararası Pazarlama ve Uluslararası Pazarlara Girme Nedenleri |
7 |
Uluslararası Pazarlamayı Etkileyen Çevresel Faktörler |
8 |
Uluslararası Pazarlara Giriş Yöntemleri |
9 |
Dolaylı İhracat ve Dolaylı İhracatta Rol Oynayan Başlıca Aracılar |
10 |
Doğrudan (Dolaysız ) İhracat ve Doğrudan (Dolaysız ) İhracatta Rol Oynayan Başlıca Aracılar |
11 |
İhracat Pazarlaması Kavramı ve İçeriği |
12 |
Uluslararası Pazarlama Karması Kararları |
13 |
İhracat Pazarlamasında Ürün, Fiyat, Tutundurma ve Dağıtım Kanalı Stratejileri |
14 |
Dış Ticarette Ödeme Yöntemleri |