| 1 |
PAZARLAMA KAVRAMI |
| 2 |
DİJİTAL ORTAMDA PAZARLAMANIN ALT YAPISI |
| 3 |
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ UNSURLARI |
| 4 |
İNTERNETTE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI |
| 5 |
DİJİTAL ORTAMDA HALKLA İLİŞKİLER |
| 6 |
DİJİTAL ORTAMDA REKLAM |
| 7 |
DİJİTAL ORTAMDA MARKA YARATMA SÜRECİNDE ONLINE MARKA REKLAMCILIĞI VE ONLINE MARKA TOPLULUKLARI |
| 8 |
DİJİTAL İÇERİK PAZARLAMA |
| 9 |
ONLİNE REKLAMCILIKTA HEDEF KİTLE: DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER, İÇERİĞE BAĞLI REKLAM BELİRLEME, ÇEVRİMİÇİ DAVRANIŞSAL YAKLAŞIM |
| 10 |
ONLİNE REKLAMLARDA HEDEF KİTLE: COĞRAFİ HEDEF BELİRLEME, GÜN BÖLÜMLENDİRME, İLGİYE BAĞLI YAKLAŞIM, ALIM TEMELLİ KATEGORİLENDİRME |
| 11 |
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ VE REKLAMCILIK |
| 12 |
ARAMA MOTORU REKLAMCILIĞI |
| 13 |
ONLİNE NİCEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ |
| 14 |
ONLİNE NİTEL ARAŞTIRMA |