YABANCI DİL (İNGİLİZCE) II

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Girişi ve Ders İzlencesi
2 Sözlü ve Sözsüz İletişim
3 Yazılı İletişim Becerileri
4 E-POSTA VE ÖN MEKTUPLAR
5 NOTLAR VE BASIN BÜLTENLERİ
6 İÇ TOPLANTILAR: Topluluk Önünde Konuşma I (Dahili Toplantılar) Şirket İçi Toplantılar, Ekip Toplantıları ve Konferanslar Kısa ve öz sorular sormak Başkalarının içeriğini, amacını ve yorumlarını yansıtmak Seyirciye odaklanma Özet Yazma "Kayıtlı" iletişim "Kayıt dışı" iletişim kurmak (veya dışarıdan katılan konuklarla) Mevcut kayıt cihazlarıyla iletişim kurma (Omarosa'ya dikkat edin) Dış toplantılarda konuşma (Toplantı ve Konferanslarda Misafirler ve Dışarıdan Kişiler ile veya huzurunda)
7 DIŞ TOPLANTILAR: Topluluk Önünde Konuşma II (Harici Toplantılar) Denetleme Panelleri Panellerde Konuşma Açılış konuşması veya Bireysel konuşma olarak konuşma "Kayıtlı" iletişim "Kayıt dışı" iletişim Mevcut kayıt cihazlarıyla iletişim kurma Başkalarının içeriğini, amacını ve yorumlarını yansıtmak Seyirciye odaklanma Konuşmanızı ve slaytı yazmak
8 KAMU HALİNDE KONUŞMA (Sunumlar) Topluluk İçinde Konuşma III (Halka Açık Yerlerde Konuşma) Topluluk önünde konuşma ve/veya markanız veya şirketiniz adına konuşma Kamerada Canlı yayında (radyo)
9 TOPLANTILARINIZDA ETİK Tanıtımlar ve Özetler (Bağlam oluşturma ve noktaları birleştirme) • Konuşmacıların tanıtılması o Şirket içi toplantılarda o Konferanslarda • Konuşmaları ve toplantı/konferans içeriğini özetleme • Gelecek için bir eylem planı oluşturmak
10 PROJE VE EKİP YÖNETİMİ Çeşitli Ortaklarla İletişim Kurmak • Ayağa Kalkışlar ve Scrumlar • Uluslararası Ortaklar • Uluslararası Kitleler • Geliştiriciler o Kullanıcı Hikayeleri o Çerçeve gösterimi
11 SKANDALLAR VE KRİZLER Skandallar ve Kriz İletişimi (Erik Deutch PRSA) • Halkla İlişkiler Sorunları • Düşmanlıkla başa çıkmak • Planlanmış konuşmalar • Planlanmamış konuşmalar
12 GÖRÜŞME Röportajlar. • Görüşme nasıl yapılır? • Nasıl mülakat yapılır? İş Görüşmesi ve Özgeçmişler
13 YENİLİK İnovasyon/Teknoloji • Ürün Fikirleri Sunumu • Geliştiricilerle İletişim Kurmak o Kullanıcı Hikayeleri o Çerçeve gösterimi
14 Genel Değerlendirme ve Kapanış

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024