MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE VERİ TABANLI PAZARLAMA

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Müşteri İlişkileri Yönetimi Bir Aşk Hikayesi: Müşteri İlişkileri Yönetiminin Gelişimi ve Tanımı
2 Rekabet Ortamında Pazarlama Stratejileri: Müşteri Odaklı Stratejilerinin Amaçları ve Faydaları
3 Müşteri Değeri
4 Müşteri Merkezli Olmak ve Müşteri Kültürü
5 Müşteri Hizmeti
6 Müşteri Kazanma Stratejileri
7 Müşteriyi Elde Tutma Stratejileri
8 Müşteri Geliştirme
9 Müşteri Sadakati
10 Dolaysız Markalar
11 Müşteri Deneyimi
12 Analitik CRM:Kümeleme Analizi Ve Veri Tabanı Pazarlama Uygulaması (SPSS)
13 Analitik CRM:Kümeleme Analizi Ve Veri Tabanı Pazarlama Uygulaması (SPSS)
14 Analitik CRM:Kümeleme Analizi Ve Veri Tabanı Pazarlama Uygulaması (SPSS)

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024